Beskrivelse
PNI IP649 er et IP overvågningskamera med Full-HD (2 MP) videoopløsning, beregnet til video- og lydovervågning og fjernovervågning af udendørs steder. Kameraet kan naturligvis også anvendes indendørs.
Kameraet tilsluttes internettet via kabel eller trådløst Wi-Fi for at transmittere video i realtid til app'en på din smartphone (iOS og Android).
Videooptagelserne kan lagres lokalt på et micro-SD kort indsat i kameraet (Micro-SD kort medfølger ikke).
Overvågningskameraet understøtter bevægelsesdetektion, alarmering, optagelse og mobil push notifikationer og mange andre funktioner.
- Full-HD videooptagelse med lyd
- Trådløs Wi-Fi eller kablet forbindelse
- Bevægelsesregistrering
- Lagring på Micro-SD kort på maks. 128 GB (Micro-SD kort medfølger ikke).
- Optagelse via tidsplan og bevægelsesregistrering
- Infrarødt nattesyn med ca. 20 meters rækkevidde.
- Push notifikation i app ved registrering af bevægelse
- To Wi-Fi antenner
- Tuya Smart app til iOS og Android
- Live videos visning i app
- To-vejs lydkommunikation via indbygget mikrofon og højttaler
- Fjernadgang til overvågningskamera via app
- Fjernlydovervågning via app
- Mulighed for cloud storage (lagring i skyen) - valgfrit betalt abonnement
Vigtige bemærkninger:
- Tilslut overvågningskameraet til en 230 volt stikkontakt via den medfølgende strømforsyning.
- Den første installation skal foretages med kameraet meget tæt på Wi-Fi routeren.
- Hvis du ønsker lokal optagelse af video, bør du installere et microSD-kort inde i overvågningskameraet (maks. 128 GB, sælges separat), ved at åbne dækslet på kameraets underside.
- Kameraets Wi-Fi opkobling virker kun med frekvensbåndet 2,4 GHz.Det kan ikke fungere med 5 GHz.
- Hvis dit Wi-Fi er 5 GHz, kan du næsten sikkert også bruge 2,4 GHz på samme router - det skal muligvis aktiveres først.
Spørgsmål og svar om dette kamera
Kunne ikke tilføje kamera i app'en?
Svar: Sørg for, at mobiltelefonen og overvågningskameraet er forbundet til 2,4 GHz-routeren. Tjek at du er logget ind på 2,4 GHz WiFi-netværk og at den indtastede Wi-Fi-adgangskode er korrekt.
Kan du stadig ikke tilføje kamera i app'en efter genscanning?
Svar: Hvis det ikke lykkes at tilføje kameraet, anbefales det at genstarte kameraet eller slukke for kameraet og prøve igen.
Kameraet kan ikke vise live video?
Svar: Tjek om Wi-Fi-signalet er for svagt. Prøv at placere kameraet tættere på Wi-Fi routeren. Hvis det ikke hjælper, så nulstil kameraet og tilføj det igen.
Hvorfor er kameret stadig på listen efter nulstilling af kameraet?
Svar: Nulstilling af kameraet vedrører kun indstillingerne i overvågningskameraets og kan ikke ændre indstillinger på app'en. Du skal logge på appen for at slette kameraet fra listen.
Hvordan tilsluttes kameraet til en anden router?
Svar: Log først på app'en for at nulstille og sletter kameraet, og installer kameraet igen gennem app'en.
Hvorfor kan enheden ikke genkende SD-kortet?
Svar: Det anbefales at indsætte og fjerne SD-kortet mens kameraet er slukket. Tjek, om SD-kortet er OK og formatet er FAT32. Tjek også at kapaciteten er maks 128 GB. Det vil ikke fungere med større SD-kort. Prøv gerne med et nyt SD-kort.
Kameraet er online og har registreret en hændelse, men der kommer ingen notifikation i app'en?
Svar: Bekræft først, at app'en tillader notifikationer i indstillingerne på din mobil.
Under normale omstændigheder, når der opdages en hændelse, vises en meddelelse i meddelelseslinjen for din mobil. Du bør indstille en notifikationslyd eller vibration i din mobil.
Desuden kan du ikke modtage notifikationer fra kameraet, når du er i gang med at se video i realtid i app'en. Når du er i gang med at se live video, skønnes det at du ikke har brug for at modtage notifikationer, fordi du allerede selv kan se på billedet, når der er hændelser.
Ved brug af den intelligente alarm push-algoritme, sikres, at alarmmeddelelsen ikke vil vises hyppigt, men kameraet optager alle hændelser og videoer.